Get a site

آموزش هدف گذاری در زندگی

یک انسان معمولی توانایی به دست آوردن هرچیزی را دارد. به ندرت نداشتن قابلیت های ابتدایی باعث مشکل میشوند، بلکه به جای آن کشف کنید که چه میخواهید و خواهان فداکاری، تغییر و رشد برای رسیدن به آن خواسته باشید. در سمینارهای آموزش فروش که در کل جهان برگزار میکنم، یک سیستم 20 مرحله ای تعیین هدف را آموزش میدهم تا به افراد کمک کنم به هدف خود برسند و با قاطعیت بر این باورم که این مراحل را میتوان در هر گام از زندگی به کار برد.

آموزش تعیین هدف در زندگی

برای تعیین هدف و مشخص کردن آن در زندگی تان باید از برخی راهنمایی های موثر در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید به آن دست پیدا کنید

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که در ۵ سال آینده قصد دستیابی به چه مواردی دارید؟ آیا هدف مشخص و روشنی برای خودتان در رابطه با کسب‌وکار مشخص کرده‌اید؟ آیا می‌دانید در پایان امروز قصد دستیابی به چه چیزی دارید؟

در این مطلب قصد دارم به ۵ قانون طلایی در رابطه هدف‌گذاری بپردازم.

اگر می‌خواهید موفق شوید، باید هدفی را برای خود مشخص کنید. بدون داشتن هدف تمرکز نداشته و از مسیر مشخصی برخوردار نیستید. هدف‌گذاری نه‌تنها به شما اجازه می‌دهید مسیر زندگی و کسب‌وکار خودتان را دست داشته باشید، بلکه به شما اجازه می‌دهد تا از آن به‌عنوان یک بنچمارک برای تعیین موفقیت خود استفاده کنید. یک‌لحظه فکر کنید: پس‌انداز کردن در بانک تنها درزمانی دلیلی برای موفقیت شما به‌حساب می‌آید که هدف شما جمع‌کردن ثروت باشد، اما اگر در پی کار خیرخواهانه باشید، این کار برخلاف هدف شما است و برای شما موفقیت به‌حساب نمی‌آید.

راز رسیدن به هدف چیست

ما باید بدانیم که چگونه هدف زندگی خود را پیدا کنیم. واقعیت این است که بیشتر مردم هدف زندگی خودشان را نمی دانند. به همین دلیل زندگیشان با شانس و تصادف پیش می رود، به چیزهایی می رسند که برایشان اتفاق بیفتد به جای اینکه خودشان آن اتفاق ها را ایجاد کنند.

مثل این می ماند که با طاس انداختن زندگی می کنند. یک آشنایی تصادفی، یک تماس تلفنی تصادفی، یک اتفاق تصادفی.

درنتیجه زندگی آنها هیچ معنا و مفهوم واقعی ندارد و با حس عدم قطعیت درمورد آینده همراه است.روشهای تعیین هدف زندگی و دست یابی به آن بسیار مهم است.

چگونه هدف گذاری کنیم و به آن برسیم

مشکل اصلی بیشتر افراد این است که هدف های واقعی شان را نمی شناسند یا اصلا هدفی برای خود در نظر نگرفته اند و یا اصلا نمی دانند چگونه باید هدفگذاری نمایند.